Hyppää sisältöön

Muutoksia turvapaikanhakijan PFS:n maksukorttiin

Julkaisuajankohta 5.3.2018 14.49
Tiedote

Maahanmuuttoviraston myöntämän turvapaikanhakijan prepaid-kortin ominaisuuksiin tulee muutoksia. Muutokset koskevat Prepaid Financial Services Ltd:n maksukortteja, mutta eivät Moni-kortteja.

Käteisnostorajoitus 1.4.2018 alkaen

1.4.2018 alkaen Maahanmuuttovirasto maksaa kuussa kaksi nostoa käteisautomaatista. Loput kuukauden aikana tehdyt nostot maksaa kortin käyttäjä.

Käteisnoston kulu veloitetaan automaattisesti kortin tililtä käteisnoston yhteydessä eli tilillä tulee olla noston aikana varoja myös nostokuluihin.

Käteisnostojen hinnat 1.4.2018 alkaen

Nostettava summa

Hinta per nosto

250,00 € tai alle

1,52 €

250,01 € tai yli

1,00 € + 0,35 % noston summasta

 

Käteistä voi 1.4.2018 alkaen nostaa korkeintaan 750 euroa päivässä.

Kaupoissa kortilla maksamisesta ei aiheudu kuluja. Kaupoissa kortilla voi ostaa yhden päivän aikana yhteensä 1 000 eurolla, mutta ostokertojen määrää ei ole rajoitettu.

Saldon tarkistus käteisautomaatilla

Kortin saldon voi tarkistaa Nosto-käteisautomaateilla. Otto-käteisautomaateilla saldon tarkistaminen ei valitettavasti vielä onnistu. Saldon tarkistus automaatilla on maksutonta.

Verkkopalvelu toimii matkapuhelimessa

Kortinhaltijan verkkopalvelu toimii nyt myös matkapuhelimessa. Verkkopalvelussa voi tarkistaa kortin saldon, katsoa tilitapahtumia ja ilmoittaa kortin kadonneeksi.

Automaattinen puhelinpalvelu ja henkilökohtainen asiakaspalvelu

Automaattinen puhelinpalvelu +358 203 551 44 toimii suomeksi, ruotsiksi ja nyt myös englanniksi. Puhelinpalvelussa voi hakea unohtuneen PIN-koodin, tarkistaa kortin saldon ja ilmoittaa kortin varastetuksi tai kadonneeksi.

Henkilökohtainen asiakaspalvelunumero +358 295 419 200 palvelee suomeksi ja englanniksi arkisin klo 9.00 - 15.00. Asiakaspalvelija ei valitettavasti pysty vastaamaan kaikkiin puheluihin. Jos puheluusi ei vastata, yritäthän soittaa myöhemmin uudelleen.

Ennen puhelua, ota esille prepaid-korttisi sekä vastaanottokeskuksen asiakaskortti. Jos puhelun aikana käytetään tulkkia, tulee kortinhaltijan itse olla paikalla puhelun aikana.

Puhelun hinta molempiin numeroihin on soittajan puhelinliittymäsopimuksen mukainen (pvm/mpm) eikä siitä tule palvelumaksuja.