Work Help Finland -mobiilisovellus
Work Help Finland -mobiilisovellus on tarkoitettu Suomeen tuleville ja Suomessa oleville ulkomaisille työntekijöille.
Sovelluksesta saat tietoa oikeuksistasi ja velvollisuuksistasi työntekijänä Suomessa. Löydät sovelluksesta myös keskeisimmät avun tarjoajat, jos epäilet, että olet joutunut väärin kohdelluksi.
Sovellus löytyy 26 kielellä
Sovelluksen kielet ovat:
suomi, englanti, albania, arabia, bengali, bosnia, dari, espanja, farsi, hindi, kurdi, mandariinikiina, nepali, portugali, ranska, romania, ruotsi, somali, thai, turkki, ukraina, uzbekki, urdu, venäjä, vietnam, viro
Lataa sovellus sovelluskaupasta
Lataa maksuton mobiilisovellus laitteellesi sovelluskaupasta:
Sovelluksen tietosuoja ja saavutettavuus
Kun käytät Work Help Finland -mobiilisovellusta, keräämme ja käsittelemme vain anonyymia sovelluksen käyttötietoa. Tietoa käytetään yksinomaan sovelluksen käytön tilastointiin ja seurantaan. Mitään henkilötietoja ei tallenneta.
Tässä saavutettavuusselosteessa kerrotaan, miten Work Help Finland -mobiilisovelluksessa noudatetaan lakia digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, mitä puutteita sovelluksen saavutettavuudessa on ja miten voit antaa meille palautetta saavutettavuusongelmista.
Sovelluksesta vastaa KEHA-keskus.
Miten saavutettava sovellus on?
Tämä mobiilisovellus täyttää suurelta osin lain vaatimat A- ja AA-tason saavutettavuuskriteerit (WCAG-kriteeristö 2.1). Sovelluksessa on joitain saavutettavuuspuutteita, jotka on kuvattu tarkemmin alempana.
Huomasitko puutteita saavutettavuudessa?
Pyrimme jatkuvasti parantamaan mobiilisovelluksen saavutettavuutta. Jos löydät ongelmia, joita ei ole kuvattu tällä sivulla, ilmoita niistä meille ja teemme parhaamme puutteiden korjaamiseksi.
Voit ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen kotoutuminen@keha-keskus.fi. Laita viestin aiheeksi ”Saavutettavuuspalaute/Work Help Finland -mobiilisovellus” ja kuvaa puutteet mahdollisimman tarkasti.
Saavutettavuuden valvonta
Liikenne- ja viestintävirasto Traficom valvoo saavutettavuusvaatimusten toteutumista. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit antaa palautteen Traficomille. Traficomin sivulla kerrotaan tarkasti, miten valituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.
Liikenne- ja viestintävirasto Traficom
Digitaalisen esteettömyyden ja saavutettavuuden valvontayksikkö
saavutettavuusvaatimukset.fi
saavutettavuus@traficom.fi
p. 029 534 5000 (vaihde)
Tarkemmat tiedot sovelluksen teknisestä saavutettavuudesta
Mobiilisovellus ei ole vielä kaikilta osin saavutettava. Sisällöt tai toiminnot, jotka eivät vielä ole saavutettavia:
- Tekstin kokoa ei voi muuttaa ilman avustavaa teknologiaa (WCAG 1.4.4)
- Mobiilisovelluksessa linkit tulisi olla sijoitettu selkeästi lauseiden loppuun, jotteivat ne sekoittuisi muun sisältötekstin sekaan. (WCAG 2.4.4)
Pyrimme parantamaan mobiilisovelluksen saavutettavuutta.
Miten olemme testanneet saavutettavuutta?
Tämän saavutettavuusselosteen huomiot perustuvat kolmannen osapuolen tekemään saavutettavuusarviointiin. Ulkopuolinen toimittaja arvioi sovelluksen saavutettavuuden syksyllä 2022 ja tarvittavat korjaukset toteutettiin.
Sovellus on julkaistu vuonna 2022.
Tämä seloste on laadittu 30.6.2022 ja päivitetty 21.10.2025.
Aiheesta muualla
Work Help Finland on digiturvallinen mobiilisovellus. Se ei vaadi oikeuksia laitteeltasi eikä kerää henkilökohtaista dataa.
Rekisterinpitäjä ja yhteyshenkilöt rekisteriin liittyvissä asioissa
KEHA-keskus
PL 1000, 50101 Mikkeli
p. 0295 020 000 (vaihde)
kirjaamo@keha-keskus.fi
Rekisteriin liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä osoitteeseen kotoutuminen@keha-keskus.fi.
Tietosuojavastaava
p. 0295 020 000 (vaihde)
tietosuoja@keha-keskus.fi