Anna palautetta - siitä on hyöytyä myös sinulle
Virasto avasi maaliskuussa verkkosivuilleen uudistetun palautekanavan. Palautteen avulla haluamme saada tietoa esimerkiksi siitä, millaista ohjeistusta asiakkaat tarvitsevat.
Palautteen perusteella olemme tehneet jo joitakin uudistuksia:
- Turvapaikanhakijoiden työnteko-oikeuden varmistamista on helpotettu ja avattu työnantajille oma palvelunumero.
- Puhelinpalvelun ruuhkaisimmista ajoista kerrotaan migri.fi-asiointisivulla. Näin asiakkaalla on mahdollisuus valita puhelinsoitolleen rauhallisempi aika.
- Lähiaikoina on tulossa hakemuslomake maahantulokiellon peruuttamiseksi.
Toivomme palautetta, josta on hyötyä toimintamme kehittämiseen
Otamme mielellämme vastaan ideoita ja palautetta, joiden avulla voimme kehittää toimintaamme ja palveluitamme. Tarkoitus on myös muuttaa palautelomakkeen rakenne nykyistä helpommaksi ja asiakasystävällisemmäksi käyttää.
Muista, että palautekanava ei ole hakemusta koskevia kyselyitä varten
Palautekanava on tarkoitettu vain palautetta varten. Et voi tiedustella omaa asiaasi palautekanavan kautta.
Emme vastaa yksittäisiä hakemuksia koskeviin kysymyksiin, jotka on lähetetty palautelomakkeella. Emme myöskään avaa palautteen yhteyteen liitettyjä linkkejä, elleivät ne johda viraston omille sivuille. Turvallisuussyistä palautteen yhteyteen ei tule laittaa henkilöhenkilötietoja.