Hyppää sisältöön

Puhelinpalvelussa on nyt jonotusmahdollisuus

Julkaisuajankohta 28.6.2018 9.30
Tiedote

Migrin asiakaspalvelunumerossa voi jatkossa jonottaa, jos linjoilla on ruuhkaa. Jonotusmahdollisuus on asiakkaiden paljon toivoma ominaisuus, joka parantaa puhelinpalvelun tavoitettavuutta kiireaikoina.

– Aiemmin asiakas joutui soittamaan uudestaan joskus useitakin kertoja, jos kaikki asiakaspalvelijat olivat soittohetkellä varattuja. Jotkut pääsivät läpi helposti ja osa joutui soittamaan pitkään. Jonotuksen avulla tilanne on onneksi nyt tasapuolisempi, kertoo asiakaspalvelupäällikkö Sari Pääkkönen.

Asiakaspalvelunumero 0295 419 600 palvelee arkisin klo 9–15 suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Asiakohtaisiin palvelunumeroihin ominaisuus tulee myöhemmin. Loppuvuoden aikana Migrissä otetaan käyttöön myös takaisinsoittomahdollisuus.

Lue lisää puhelinpalvelusta.

Kysy chatrobotilta käsittelyajoista ja yhteystiedoista

Soittamisen sijasta voit keskustella chatissa Kamun kanssa. Chatbot vastaa yleisimpiin kysymyksiin hakemusten käsittelyajoista ja viraston yhteystiedoista vuorokauden ajasta riippumatta arkisin ja viikonloppuisin.

Löydät Kamun migri.fin kaikilta sivuilta.