Hyppää sisältöön

Puhelinpalvelu

Ennen kuin soitat

1

Tutustu huolella migri.fi-sivustoon. Verkkosivuilta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.

2

Käytä hakemuksesi käsittelyajan arviointiin käsittelyaikalaskuria. Puhelinpalvelu ei voi antaa tarkempaa arviota käsittelyajasta.

3

Varmista, että sinulla on tarpeelliset tiedot yhteydenottoa varten:

  • asiakasnumero tai syntymäaika
  • muut tarpeelliset asiaasi koskevat tiedot, esimerkiksi
    • mistä hakemuksesta on kysymys
    • milloin ja mihin olet jättänyt hakemuksen
    • täydennyspyyntö tai muu Maahanmuuttoviraston lähettämä asiakirja, jota kysymyksesi koskee.

Laske hakemuksesi käsittelyaika

Valitse millaisen hakemuksen olet jättänyt.

Saat päätöksen hakemukseesi arviolta
-
Hakemuksen käsittely kestää
kk
Hakemuksia on nyt jonossa
kappaletta

Kenelle tietoja annetaan?

Tietoja hakemuksesta saamme antaa vain asiakkaille ja heidän laillisille edustajilleen, silloin kun tiedonsaantioikeudesta voidaan riittävällä tavalla varmistua.

Jos soitat ulkomailta, poista numerosta ensimmäinen nolla ja lisää tilalle maatunnus +358.

Asiakaspalvelunumero

Palveluaika: maanantai–perjantai klo 9 –15*

Asiakohtaiset palvelunumerot

Palveluaika: tiistai, keskiviikko ja torstai klo 10–11

Puhelun hinta

Puhelut kaikkiin Maahanmuuttoviraston numeroihin maksavat lankapuhelimesta soitettuna paikallisverkkomaksun ja matkapuhelimesta soitettuna matkapuhelinmaksun. Ulkomaanpuhelumaksu muodostuu kunkin maan operaattoreiden ulkomaanpuheluiden käytänteiden mukaan.

Jonotusmahdollisuutta palvelunumeroihin ei ole teknisistä syistä saatavissa.

Puhelumme tallennetaan.

*Puhelinpalvelu ei ole auki virallisina juhlapäivinä ja se suljetaan klo 12 seuraavina päivinä:

  • kiirastorstai
  • vappuaatto 30.4.
  • juhannusaaton aatto
  • jouluaaton aatto 23.12.
  • uudenvuoden aatto 31.12.
Valikko