Muutoksia asiakaspalvelupisteen aukiolossa heinäkuussa

Migri
Julkaisuajankohta 25.6.2012 13.50
Tyyppi:Tiedote

Viraston asiakaspalvelupiste palvelee heinäkuussa poikkeuksellisesti vain kello 9–12. Asiakirjoja voi tuoda viraston valvomoon arkisin kello 8–16.15.

Asiakaspalvelupuhelin palvelee koko kesän normaalisti arkisin kello 9–15. Asiakkaitamme palvelee myös Yhteispalvelupiste Helsingin kaupungintalolla koko kesän arkisin kello 9–19 ja lauantaisin ja sunnuntaisin kello 10–16.

Kesäkuukausina työskentelemme virastossa lomien vuoksi tavallista pienemmällä henkilöstömäärällä. Tämän vuoksi asiakaspalvelussa voi olla ruuhkaa ja asiankäsittely voi ajoittain hidastua. Asiakaspalvelun aukioloaikaa lyhennetään, jotta hakemusten käsittelyyn riittää henkilöstöä myös vilkkaimpana lomakuukautena.

Pyydämme asiakkaitamme muistamaan, että toistuvat tiedustelut tai kiirehtimispyynnöt eivät nopeuta hakemusten käsittelyä. Pahoittelemme lomakaudesta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Elokuun alusta lähtien asiakaspalvelupiste palvelee jälleen normaalisti arkisin kello 9–15.

Asiakastiedote