Sähköinen asiointi uudistuu – palvelu pois käytöstä 15.–16.6.

Migri
Julkaisuajankohta 5.6.2015 9.16
Tyyppi:Tiedote

Uusi sähköinen asiointipalvelu avataan keskiviikkona 17.6.2015. Edellisinä päivinä valmistelemme uuden palvelun käyttöönottoa ja sähköinen asiointi on poissa käytöstä 15.–16.6.

Vanhat päätökset ja luonnokset eivät siirry

Uuteen asiointipalveluun siirretään asiointitilisi henkilötiedot ja vireillä olevat asiasi. Vanhat päätökset tai hakemusluonnokset eivät siirry uuteen palveluun.

Kirjaudu sisään samalla tavalla kuin vanhaan palveluun

Kirjaudu uuteen palveluun vanhoilla tunnuksillasi Kirjaudu sisään -sivulla. Palvelu pyytää ensimmäisen sisäänkirjautumisen yhteydessä hyväksymään uuden palvelun käyttöehdot.

Uuteen palveluun ei voi kirjautua puhelinnumerolla. Jos käyttäjätunnuksesi on matkapuhelinnumero, vaihda käyttäjätunnukseksi sähköpostisoite vanhassa palvelussa 15.6 mennessä. Voit myös siirtyä käyttämään korkean turvallisuustason tunnistetta, joita ovat suomalaisen pankin verkkopankkitunnukset, sirullinen henkilökortti tai mobiilivarmenne.

Jos et ole ehtinyt vaihtamaan käyttäjätunnustasi sähköpostiosoitteeksi, ota yhteyttä tekniseen tukeen.

Teknisten ongelmien kanssa auttaa e-support@migri.fi

Jos sinulla on teknisiä ongelmia uuden palvelun kanssa, lähetä sähköpostia osoitteeseen e-support@migri.fi. Viraston asiakaspalvelu ei pysty auttamaan sähköisen asioinnin teknisten ongelmien kanssa.

Jos sinulla on yleisiä kysymyksiä hakemuksista, voit tutustua ohjeisiin verkkosivuillamme tai voit edelleen soittaa asiakaspalvelunumeroon.

Koska palvelu on täysin uusi, sitä kehitetään jatkuvasti yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tästä johtuen alussa voi olla lyhyitä käyttökatkoksia. Annathan heti palautetta, jos huomaat palvelussa ongelman.
Palautteen voi lähettää osoitteeseen e-support@migri.fi

Asiakastiedote