Problem med att skicka tilläggsutredningar i Enter Finland

Migri
Utgivningsdatum 27.8.2015 15.02
Typ:Pressmeddelande

Det har upptäckts problem i e-tjänsten Enter Finland vid sändning av tilläggsutredningar och svar på begäranden om komplettering. Vissa webbläsarspråk, såsom bengali, har visat sig förorsaka problem. En del av problemen kan också bero på att man har kopierat text till meddelandefältet från en annan fil.

När du har skickat tilläggsuppgifter för din ansökan eller svarat på en begäran om komplettering, kontrollera att du ser dina bilagor under ”Din ansökan och dina bilagor” på sidan ”Mina ansökningar”. Om du inte ser dem, ladda om sidan.

Problemen kommer att åtgärdas så snart som möjligt. Om de bilagor som du har skickat inte finns på sidan ”Mina ansökningar”,

  • ändra webbläsarens språk till engelska och
  • skriv uppgifterna i fälten (utan att kopiera och klistra in texten).

Om du fortfarande inte lyckas skicka in bilagor, kontakta vårt tekniska stöd (e-support@migri.fi.).

Vi beklagar de olägenheter som de tekniska problemen förorsakar.

Kundmeddelande